Ik ga op missie en neem mee... - Reisverslag uit Mitrovića Mala, Servië van Dennis Roovers - WaarBenJij.nu Ik ga op missie en neem mee... - Reisverslag uit Mitrovića Mala, Servië van Dennis Roovers - WaarBenJij.nu

Ik ga op missie en neem mee...

Blijf op de hoogte en volg Dennis

12 Januari 2013 | Servië, Mitrovića Mala

...veel te veel denk ik. Althans, zo voelt het. Drie grote zakken met militaire spullen (80 kilo) en een volle koffer. Ik ben niet gewend om zoveel mee te nemen en al helemaal niet om een half jaar van huis en vrouw te zijn. Zoals de meesten weten heeft het langer dan een jaar geduurd. Voor Anne en mij stond 2012 in het teken van mijn missie. In ons hoofd hadden we al grootse plannen en waren de vooruitzichten veel belovend. Wij keken uit naar een mooi, enerverend en vooral spannend 2012, maar tevergeefs. Er kwam maar geen zicht op mijn vertrekdatum, alleen maar onzekerheid en onduidelijkheid, wat het niet makkelijker voor ons maakte. We schoven alles maar voor ons uit, met de hoop dat wij zo snel mogelijk verlost zouden worden. Een jaar en twee maanden later kwam de verlossende mail. Zondag 13 januari 2013 gaat Dennis naar Kosovo. Eindelijk!! Voorzichtig begonnen wij met de aanloop naar de missie, wat langzamerhand nogal raar begon aan te voelen. ''ach het is maar zes maandjes"..."zucht! een half jaar lang". Wel blij...niet blij. Lekker geslapen...een slapeloze nacht. Druk druk druk...de hele dag alleen maar gamen. Een fase in mijn leven waar ik nog niet eerder mee geconfronteerd ben. Zelf ben ik razend benieuwd hoe ik er na zes maanden op terug zal kijken. Hoe ik het ga beleven weet ik niet, maar (be)leven zal ik. Bedankt voor iedereen die mij en Anne hebben gesteund tot zover. Groetjes

  • 12 Januari 2013 - 17:17

    Anne:

    Love you babe!!

  • 12 Januari 2013 - 19:38

    Herma En Jan:

    We zullen je missen ! Veel succes !

  • 13 Januari 2013 - 12:07

    Cor:

    Nou. T is zover. Hou je taai knul. Tot snel.

  • 13 Januari 2013 - 17:16

    Vincent:

    Succes Dennis, we houden je vanaf hier in de gaten! Groeten V+P+N+D+Y

  • 13 Januari 2013 - 19:15

    Martijn, Wien, Emma En ....?:

    Hey Den, veel succes en vooral veel plezier! Tot snel op skype, app, waarbenjij...!

  • 13 Januari 2013 - 19:47

    Tim & Odile:

    Succes Jonge! Wat een bagage hadden ze daar zelf niks meer staan ? !! We spreken elkaar en hopelijk is het niet al te koud daar ;) gr ons

  • 15 Januari 2013 - 12:45

    Vincent:

    15-01-2013 Hoi Dennis, het is daar zeker wel koud! Hier ook! Vanochtend record files op de wegen in Nederland. Meer dan 1000 km file. En veel vertragingen op Schiphol, dus je bent gelukkig op het juiste moment vertrokken. Groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Servië, Mitrovića Mala

Missie Kosovo

KOSOVO SPU

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

wees blij met wat je hebt!

04 Februari 2013

Anders dan anders

23 Januari 2013

HOM! OPS! SO! IPO! SPU! enz enz enz

18 Januari 2013

Introweek

12 Januari 2013

Ik ga op missie en neem mee...
Dennis

Actief sinds 14 Sept. 2008
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 22814

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Missie Kosovo

Landen bezocht: